Måndag

Blev ganska sen hem igår vilket betyder att det inte blev någon ridning för min del.
Men tar nya tag idag.

Har också kollat runt lite på olika hemsidor efter boots, nu när jag för en gång skull har lite i sparbössan!
Dock vet jag inte vilken färg!

Har funderat lite på gråa, som jag kan matcha med schabrak, huva och lindor från schockemöhle.
Men nu är det så att det inte finns några snygga boots i grå färg.
Så tankte att jag kanske skulle beställa hem ett par bruna att matcha med min brun/gröna outfit, tills jag har råd att köpa schabrak, huva och lindor fast i brunt.

Nog om det!

Hade för övrigt en trevlig helg i Uppsala tilsammans med släkt och familj.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0