Örebro

Idag har uppdateringen från min sida varit svag, tyvärr.
Men ska försöka fatta mig lite kort om hur denna dag har varit!

Så jag tänkte börja med att min dag har tillbringats i Örebro med min kära mormor.
Steg upp ca 08.00, tog en dusch och gjorde mig sedan iordning.

Innan vi åkte hem gick vi in i en butik vars namn var " Till Häst".
Det var något jag aldrig hört talas om innan, så jag var ju bara tvungen att kika in!

Och självklart när jag stiger in i en hästbutik blir jag helt galen!
Lilla mormor tappade bort mig några gånger, haha!

Det är synd att man inte är rik alltså!
Hittade en massa superfina saker, och det allra första jag la märke till när jag kom in var ju självklart ett Union Jack stalltäcke från John Whitaker!
Men sprang även på ett ulltäcke från Dyón som jag blev lite småkär i!
Fanns dock inget från Kingsland, synd tycker jag, då det är ett av mina absoluta favoritmärken!

Men ibland är det ju också tur att man har en mormor som inte vill att jag ska frysa om öronen.
Så med hem blev ett pannband från Pikeur, tack snälla mormor!

Väl hemma snoosade jag lite på Hjalmar som vi satt barnvakt åt under kvällen.
Efter det åkte vi för att hämta Bruttan, och for sedan vidare till stallet för att mocka och fixa.

Imorgon kommer äntligen hovslagaren! Ska bli så skönt att komma upp i sadeln igen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0