Promenad

Sådär ja, sitter nu bänkad framför datorn än en gång för att dela med mig lite av mitt liv till alla
er underbara läsare!

Som sagt så fick Bruttis följa med till stallet, vilket hon tycker är superkul!
Älskar när jag hämtar henne och hon kommer fram och hälsar, det gulliga är att hon blir så glad att hon inte riktigt vet vart hon ska ta vägen, sötnos!

Hon är även lite av en enmanshund, så nu för tiden är det endast jag och Emma som gäller!
Älskar djur som är så, att dom alltid känner igen en.
Och om hon är här hemma är det bara mig hon följer vart jag än går, även när hon äter får jag inte gå ifrån henne för då måste hon följa med!

I somras när jag träffade henne första gångerna var hon lite mer, "hejhej" och sedan var det inget mer med det.
Men nu kommer hon i full fart och ska upp i knät och pussas tills jag är alldeles full i dregel.
Godingen!

Nog om det, glömde även telefonen hemma så jag och Brutt tog oss en promenad hem från stallet.
Riktigt skönt var det, sorgligt nog händer det inte så ofta att jag motionerar..

Från det ena till det andra blir det inte mycket till skola för mig denna vecka!
Ska till Örebro på tisdag, och Stockholm torsdag till fredag med min härliga klass för att gå på fotomässan och fotografiska, men tänkte att jag även skulle hinna med lite shopping!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0