Stallet

Har mått lite dåligt de senaste dagarna av privata skäl, och bearbetar det på mitt egna lilla vis.
Men jag ska nog vara "back on track" snart igen :)

Hur som helst.. blev väckt runt tolv, käkade lite frukost och satt sedan framför dataskärmen en stund.
Hämtade upp Bruttan som fick följa med till stallet.

Väl där fixade jag allt stallgöra, och tog ett kort pass i paddocken, som gick lite sådär halvbra.
Han var väldigt på tårna, ur fokus och skvättig.
En bomb som var redo att explodera vilken sekund som helst helt enkelt.

Men samtidigt var han väldigt lyhörd för mina hjälper, och tog fattningarna bättre än någonsin!
Försökte att hålla honom i en låg rund form, få honom att trampa på i ett friskt tempo och arbeta under sig.





Mina pinglor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0