Fy skäms!

Usch och fy på lilla mig!
Har verkligen bloggat dåligt nu!
Men jag har inte haft någon motivation till att blogga, precis som Elin nämnde!
Och känner då att det inte finns någon mening med att blogga.

Hur som helst, har idag inte haft något speciellt för mig.
Vaknade av att Amanda ställde mig frågan "knackade det på dörren?" och ja visst var det så!
Det var bara att stiga upp, klä på sig, för att sedan klä av sig och hoppa in i duschen.

Frukosten bestog av Subway, helt enkelt!
Gick även runt lite på stan, men hittade inget som lockade.

Väl hemma bytte jag snabbt om, hämtade Bruttan och for vidare mot stallet.
Mockade, gjorde iordning kraften, fyllde höpasar, och ja.. allt som behöver fixas.

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg har Conrad fått skor, brodd och sula!
Skönt!

Var inte där och kunde ta emot henne när hon kom då jag var i skolan, men hon sa att det nog inte skulle vara någon fara.

Efter att ha skott honom hade hon ringt mamma och berättat vilken otroligt underbar häst vi har, och bad om att få komma och sko honom nästa gång!
När vi ringde första gången hade hon sagt att hon egentligen inte hade tid med nya "kunder" men att hon kunde sko honom denna gång då hon ändå skulle till Sunne.

Blir riktigt glad av sådant!
Men kan ju inte göra något annat än att hålla med henne, han är verkligen underbar min Conrad!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0